بِسْمِ-اللهِ-الرَّحْمنِ-الرَّحِيم

Berkongsi segala ilmu dengan harapan agar dapat bersama memperjuangkan cita-cita murni sebagai masyarakat yang bermaruah dan beretika selaras dengan ajaran ISLAM.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ، كَمَا صَلَّيْتَ عَلَى إِبْرَاهِيمَ وَعَلَى آلِ إِبْرَاهِيمَ، إِنَّكَ حَمِيدٌ مَجِيدٌ، اللَّهُمَّ بَارِكْ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ، كَمَا بَارَكْتَ عَلَى إِبْرَاهِيمَ وَعَلَى آلِ إِبْرَاهِيمَ، إِنَّكَ حَمِيدٌ مَجِيدٌ

Tuesday 31 July 2012

Tentang Dia

kali ni biar saya bercoret ckt ttg sesuatu.. klu sudi... baca la kkasih, gelpren2...rkan2 mahu pn taulan...

org ckp...klu cinte kne tjkkan... tp saya ckp...x perlu...

org ckp...klu cinte kne call slalu... tp saya ckp...emm x perlu jgk...
org ckp lg...klu cinte kne lafazkan i luv u... dan saya jwb lg x perlu...
org ckp plak...klu cinte kne g dating slalu...dan saya ni mmg brkeras... xperlu3...siap ganda 23 lg... he he...

jd org2 tu pn tglkan saya... dan org pn ckp..."pelik mamat ni"...

nape em saya jwb solan pelik cm tu...

bg saya isteri saya adalah org yg saya cintai...bkn gelpren saya, prempuan smpanan, apatah lg rkan dan taulan kann..he he...

saya x nk tjkkan cinte saya krn...biarlah cinta saya ikhlas bkn utk dtjk2...
tp nape lak saya x nak call cinte saya em...sbb saya akan jmpa die stiap hr...brckp...brborak f2f lg...wt pe nak call2 ni...emm mmbzr...amalan syaitan(logik gak). lbh bek bli hadiah besday...lg cinte saya gmbira...(tol x???)
tp lg...nape emm x nak ucap i luv u...sbb...cinte saya bkn utk diucap i luv u... tp dirase...dnikmati... lg pun...lidah bkn boleh caye sgt...kdg2 manusie ni pn bkate2 utk amek ati...so what 4??? hari pngadilan nt pn mulut dkunci, ldah x der gune lg...(berceramah ckt. hi hi.). so no need 2 say..juz xpresz it enough...
4...me la...

sesi mluah prasaan utk sgala persoalan yg ditimbulkan ttg saya... ttg cinte... dan...tntg cinte saya jgk..
.
P/S>> klo ler bakal suami den cakap mcmni pd den...BERTUAHNYERRR.....hahahaha...ADEYH!!!

~ Barakallah ~

No comments: