بِسْمِ-اللهِ-الرَّحْمنِ-الرَّحِيم

Berkongsi segala ilmu dengan harapan agar dapat bersama memperjuangkan cita-cita murni sebagai masyarakat yang bermaruah dan beretika selaras dengan ajaran ISLAM.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ، كَمَا صَلَّيْتَ عَلَى إِبْرَاهِيمَ وَعَلَى آلِ إِبْرَاهِيمَ، إِنَّكَ حَمِيدٌ مَجِيدٌ، اللَّهُمَّ بَارِكْ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ، كَمَا بَارَكْتَ عَلَى إِبْرَاهِيمَ وَعَلَى آلِ إِبْرَاهِيمَ، إِنَّكَ حَمِيدٌ مَجِيدٌ

Monday 3 March 2014

Family


my sis yg ke-3....dgn my cute niece....still kakak terbaik sbb byk didik aku tetang akhirat n tetap kakak aku walau takde hubungan darah.....

 my sis yg ke-2..dgn my nephew....euuw...x pnh jumpa lg si ajmal nie..biar Allah atur segalanya..lama jg den terpisah dgn mamanya....kakak yg sentiasa bersama saat belajar di sarawak n yg paling MEMAHAMI aku bagaimana....kakak yg faham saat aku x suka akan sesuatu, aku akan berdiam diri!!! saat aku menegur sesuatu, aku tak akan berterus terang dari sapa yg mengatakan sesuatu kepadanya!!!....(^_^)

my sis yg pertama...dgn adik angkat n anak buah si puteri (anak abg zerul)...kakak yg byk mengalah dgn aku, bersusah payah utk aku, jaga aku time aku jatuh sakit(pnh tipu aku sbb nk suh aku mkn ubat)...kakak yg sanggup datang unimas semata-mata hantar duit saku utk aku.....(^_^) terima kasih alg, sgla pengorbanan alg, Allah je mampu balas....tgu kamek balit sarawak...kamek mauk jd sarawakian...hahaha



Nota : Terharu, Alhamdulillah Allah bagi aku kakak-kakak yg baik...yg byk mendidik aku tentang dunia n akhirat...Allah cuma amik salah seorang je kakak aku, aku masih ada dua orang kakak lagi yg masih sudi bersama aku dr dulu hingga saat ini....seperti kata bapak ' dah jadi anak angkat, adik beradik angkat..tetap akan jd keluarga sampai bile2'...aku bersyukur sbb didikan bapak kpd aku, tuty, n alg berjaya diterapkan...kini, aku mampu tersenyum saat Allah hantar kembali kakak-kakak aku yg lain..



~ Credit to My Sisters :) Barakallah ~

No comments: