بِسْمِ-اللهِ-الرَّحْمنِ-الرَّحِيم

Berkongsi segala ilmu dengan harapan agar dapat bersama memperjuangkan cita-cita murni sebagai masyarakat yang bermaruah dan beretika selaras dengan ajaran ISLAM.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ، كَمَا صَلَّيْتَ عَلَى إِبْرَاهِيمَ وَعَلَى آلِ إِبْرَاهِيمَ، إِنَّكَ حَمِيدٌ مَجِيدٌ، اللَّهُمَّ بَارِكْ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ، كَمَا بَارَكْتَ عَلَى إِبْرَاهِيمَ وَعَلَى آلِ إِبْرَاهِيمَ، إِنَّكَ حَمِيدٌ مَجِيدٌ

Wednesday 26 March 2014

Asyik dengan dunia baru

Asyik dengan dunia baru? Am i ? Satu ayat yg buat aku terfikir tentangnya.....dunia baru???? Bukankah dunia nie mmg baharu?  Hehehe...

Emm...aku tak fikir sedemikian.....kerna aku masih juga seperti dulu....cuma bezanya aku banyak habiskan masa di opis....sometime or can be said, everyday....aku balik keje lewat petang since early of the year.....ini aku tak nafikan...

Jika kalian maksudkan tentang dunia belajar aku....tak la hebat mana pon...aku asyik dgn dunia baru yg hebat? Dunia belajar? Yup, aku asyik sgt2 sesungguhnya untuk kelas ari isnin dan khamis.....bukanlah kerana kitab atau guru itu....cuma aku asyik sebab terdapat qasidah n maulid sebelum kelas bermula.....bukankah kalian tahu aku sgt2 suka akan qasidah? (^_^) or kalian lupa n x nak amik tahu sejak kalian bukan sesiapa pada aku.....n aku perlu akui bahawa kalian memang bukan sesiapa pd aku seperti kata kalian..terima kasih.

Terdapat beberapa qasidah n maulid yg telah aku text kat dlm blog ni kan.....semua itu yg aku n ahli2 lain baca sebelum kelas bermula....n honestly, i'm enjoy.......

Jgn la.kalian maksudkan dunia baru aku hebat kerna isi kandungan pelajarannya.... sebab aku hanya mengaji saja...aku tak beramal khusus seperti kalian.....n hanya 1 je aku amik dr guru itu sbg amalan khusus.....

Aku tiada guru, aku tak akan berani nak amik mana2 amalan lagi....aku serik untuk berguru khusus sebenarnya.....cukuplah sekali pengalaman....on future,   tak tau la mcmne....

Nota : org ckp jgn ikut tarekat nanti terikat...aku jawab terikat tu cikit je....(^_^)..

No comments: