بِسْمِ-اللهِ-الرَّحْمنِ-الرَّحِيم

Berkongsi segala ilmu dengan harapan agar dapat bersama memperjuangkan cita-cita murni sebagai masyarakat yang bermaruah dan beretika selaras dengan ajaran ISLAM.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ، كَمَا صَلَّيْتَ عَلَى إِبْرَاهِيمَ وَعَلَى آلِ إِبْرَاهِيمَ، إِنَّكَ حَمِيدٌ مَجِيدٌ، اللَّهُمَّ بَارِكْ عَلَى مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ، كَمَا بَارَكْتَ عَلَى إِبْرَاهِيمَ وَعَلَى آلِ إِبْرَاهِيمَ، إِنَّكَ حَمِيدٌ مَجِيدٌ

Friday 26 September 2014

Antara Insan yg penting....

Antara insan yg penting dlm kehidupan aku...yg mendidik aku, membimbing aku, menasihati aku n mengingatkn aku pd ALLAH...salah sorangnya adalah mursyid kerohanian aku n others adalah guru2 aku....dan SEGALA PUJIAN HANYA BAGI ALLAH kerana izinkan hamba belajar hingga temukan diri ni dgn seorang guru sekaligus menjadi mursyidku. ...dan terima kasih ustaz sbb sejak hari pertama aku bertandang ke rumah ustaz dgn hajat yg besar...ustaz sudi menerima sy hinggalah saat ini......sy yakin inilah jalan sy......

No comments: